Informatie over de verschillende contracten en contractvoorwaarden per gemeente. Klik hieronder door op de gemeente om de contracten te bekijken en eventuele bestanden te downloaden.
Een momentje...
Bedrijven en instellingen die willen toetreden als contractpartij bij het inkoopnetwerk Wmo Zeeuws-Vlaanderen dienen alle inschrijfdocumenten correct in te vullen en te retourneren aan:
Akya Verhoosel, via a.verhoosel@terneuzen.nl.
De gemeenten hanteren met ingang van 5 juli 2015 2 data, waarop kan worden toegetreden als contractpartij. Dit betekent pracktisch gezien dat de correcte inschrijfdocumenten resp. op 1 december en 1 juni binnen moeten zijn. Met nieuwe partijen wordt, na toetsing door de inkoper, een kennismakingsafspraak gemaakt.
Nieuwe partijen dienen aan alle inschrijfvoorwaarden te voldoen: dus ook aanleveren van de gevraagde contactgegevens, aanleveren alle noodzakelijk gegevens t.b.v. het voeren van een administratie, zoals het beschikken over AGB-code en Wza-code. Graag bij uw aanvraag ook een uittreksel KVK aanleveren.
Geachte zorgaanbieder,
Zoals in ons overleg afgesproken gaat de jaarverantwoording voor de geleverde diensten aan Hulst en Terneuzen als volgt plaatsvinden:
Voor zover de declaratieregels van 2015 door u nog niet zijn aangeleverd verzoeken wij u deze uiterlijk 15 februari aan te leveren.
Vervolgens zullen wij op basis van de binnen het systeem aangeleverde en goedgekeurde declaratieregels het verantwoordingsformat voor u invullen. In de tweede helft van februari zult u dit ontvangen. U dient dit voor 15 maart door uw bestuur ondertekend aan ons terug te sturen.
Wijzelf trekken een steekproef uit deze declaratieregels om vast te kunnen stellen of de gedeclareerde zorg ook daadwerkelijk geleverd is. Hierdoor hoeven wij van u ook geen aparte accountantsverklaring meer te ontvangen!
Een tijdige jaarafsluiting is voor ons cruciaal en ook zo in het contract vastgelegd. Het niet nakomen van de contractueel gestelde tijdslimiet kan gevolgen hebben voor de betaling van de voorschotten op het budget 2016.
Indien van toepassing zal het niet gebruikte deel van het budget 2015 verrekend worden met dat van 2016.
Namens Burgemeester en Wethouders van Hulst
P. van den Boogert
Namens Burgemeester en Wethouders van Terneuzen
T. Grguric
Werkafspraken zoals ze in de Overleg Werkgroep tot stand zijn gekomen.
Graag dit overzicht actueel houden! Mutaties svp doorgeven!
Wet maaschappelijke ondersteuning
De basisdocumenten voor de gemeente Hulst en Terneuzen.
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.